Извинете ,че се намесвам, но всичко изброено до тук сочи почти сигурно само едно- Датчик на коляновия вал.
Известие
Collapse
No announcement yet.
16 пин букса за диагностика
Collapse
X
-
0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
Автогаз сервиз-
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727
-
Да наистина това отчита, наистина е невероятно, но не и невъзможно.
Проверих и следното с мултицета:
Маса от акумулатора към двигателя-има
Маса от двигателя към купето също има
Маса от акумулатора към купето също има
Направо ме праща в небитието
---------- Post added at 18:50 ---------- Previous post was at 18:44 ----------
Роби а би ли ме светнал за проклетия датчик на коляновия вал, къде се намира?
На Шайбата на кол. вал го няма, на маховика също. В автодата 3.18 в таблицата е посочен в задния десен горен край на двигателя
Comment
-
Първоначално публикувано от sezar Покажи съобщениеДа наистина това отчита, наистина е невероятно, но не и невъзможно.
Проверих и следното с мултицета:
Маса от акумулатора към двигателя-има
Маса от двигателя към купето също има
Маса от акумулатора към купето също има
Направо ме праща в небитието
---------- Post added at 18:50 ---------- Previous post was at 18:44 ----------
Роби а би ли ме светнал за проклетия датчик на коляновия вал, къде се намира?
На Шайбата на кол. вал го няма, на маховика също. В автодата 3.18 в таблицата е посочен в задния десен горен край на двигателя
Въпреки всичко си мисля, чи една диагностика излиза по-евтина, отколкото смяната на купчина датчици и части+много изгубено времеAlfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Първоначално публикувано от sezar Покажи съобщениеДа наистина това отчита, наистина е невероятно, но не и невъзможно.
Проверих и следното с мултицета:
Маса от акумулатора към двигателя-има
Маса от двигателя към купето също има
Маса от акумулатора към купето също има
Направо ме праща в небитието
---------- Post added at 18:50 ---------- Previous post was at 18:44 ----------
Роби а би ли ме светнал за проклетия датчик на коляновия вал, къде се намира?
На Шайбата на кол. вал го няма, на маховика също. В автодата 3.18 в таблицата е посочен в задния десен горен край на двигателя
http://www.spangerum.com:7080/navi?G...&MAKE=R&SBMK=R
---------- Post added at 19:23 ---------- Previous post was at 19:22 ----------
Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщениеПод стартера се намира.
Въпреки всичко си мисля, чи една диагностика излиза по-евтина, отколкото смяната на купчина датчици и части+много изгубено времеAlfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro
Comment
-
Прав си Боби, но нали ужким се опитваме да си помагаме. След като на колегата му иде от вътре нека си ровичка. За датчика колегата ти отговори аз само ще добавя ,че се вижда и сваля по лесно отдолу защото е по средата на мотора отзад. Иначе всички грешки могат да бъдат вторични вследствие разкачане на куплунзи или неотчитане на съответните елементи от ЕКУ-то при опитите да запалиш.0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
Автогаз сервиз-
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727
Comment
-
преди месец и една 156-ца така не щеше да запали като всичко си и беше наред. Накраяя виновника се оказа, датчика на коляновия вал. Вероятноста е доста голяма да е от там!СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака
Comment
-
Значи утре боцкам сондата на осцилоскопът и проверрявам за датчика на кол.вал, и ако не е и той, може би колегата ще излезе прав за сбъркан ПИН. Па после каквото сабя покаже.
---------- Post added at 17:46 ---------- Previous post was at 17:43 ----------
P.S. Благодадаря на всички Ви за отзивчивоста. С каквото мога и доколкото ми позволяват знанията ще помагам и аз
Comment
-
И така проблема с паленето е ршен. Датчика излезе проблемен както колегата Роби каза. Едната жица се оголила, като се допряла до изпускателните тръби.
Инак може да се премери съпротивлението на датчика, и при читав датчик, мултицета показва съпротивление 520 Ома.
Comment
-
Да сложа и аз малко мерудия!Датчика може да се замери с мултицет,но след като се свърже се хваща датчика и се мандахерца около някакъв стоманен ръб,но от обикновенна стомана,колкото се може по близо.На мултицета,трябва да отчита промяна в съпротивлението!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеДа сложа и аз малко мерудия!Датчика може да се замери с мултицет,но след като се свърже се хваща датчика и се мандахерца около някакъв стоманен ръб,но от обикновенна стомана,колкото се може по близо.На мултицета,трябва да отчита промяна в съпротивлението!166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
Comment
Comment